N
Persoonlijk contact
N
Goed gevonden worden
N
Adverteer doelgericht en efficiënt

Laat met jouw website

bezoekers converteren

naar tevreden klanten

Zet bezoekers om in leads en klanten

Je hebt een succesvol webdesign, je rankt goed in Google en/of jouw doelgroep weet je te vinden via SEA. Het aantal bezoekers op je website is enorm gegroeid. Maar… daar blijft het helaas bij. Je websitebezoekers kopen niets en laten geen gegevens achter. Een gemiste kans! Hoe zet je die bezoekers dan wél om in concrete leads en klanten? Wij helpen je graag!

Van bezoekers naar klanten

Groeiweb helpt!

Klaar voor meer klanten?
Laten we samen die uitdaging aangaan!

Webdesign

Klantgerichte website

Bereik meer klanten met een succesvol webdesign.

SEO

SEO

Verbeter jouw ranking in Google.
(SEO)

Google Ads

Google Ads

Doelgericht & efficiënt adverteren.
(SEA)

Laat bezoekers converteren naar klanten

Door middel van SEO, SEA en andere marketingactiviteiten is het aantal bezoekers op je website al flink gegroeid. Het aantal leads en klanten groeit echter niet mee. Oftewel, het conversiepercentage neemt af. Hierdoor haal je niet het maximale uit jouw marketinginspanningen en websitebezoekers. Zonde! Want dat kan écht anders.

Wat is conversie?

Binnen de online marketing wordt over een conversie gesproken als een bezoeker van je website overgaat tot een actie waar jij als website-eigenaar waarde aan hecht: een conversiedoel. Dit doel kan erg uiteenlopend zijn. Voorbeelden van conversiedoelen zijn: een bestelling, een nieuwsbriefaanmelding, het downloaden van een whitepaper, het invullen van een formulier of het telefonisch contact opnemen.

Wij helpen je graag!
Groeiweb
Conversies verhogen op je website

Verhoog je conversies

Maak klanten van jouw website bezoekers

Welke concrete zaken hebben invloed op het conversiepercentage van je website? Hieronder vind je een greep uit de uitgangspunten die het conversiepercentage beïnvloeden.

  • Titels en koppen: een goede titel of kop bevat een heldere boodschap. Een kleine wijziging in een kop of titel kan al bepalen of iemand wel of juist niet converteert
  • Call to action: een duidelijke call to action draagt in grote mate bij aan een hogere conversie. Minstens zo belangrijk is echter hoe je jouw bezoekers naar de gewenste actie leidt
  • Reviews: ken je dat gevoel dat op het moment dat je iets wilt bestellen de twijfel toeslaat? Je bent niet de enige! Ook op jouw website loop je waarschijnlijk conversies mis doordat de twijfel toeslaat bij jouw potentiële klanten. Het toevoegen van reviews kan je potentiële klant over de drempel helpen en het conversiepercentage verhogen.
  • Relevante SEA: zet je SEA in om meer bezoekers naar je website te krijgen? Zorg dat je relevant bent. De advertentie die je toont moet goed aansluiten bij de landingspagina. Alleen dan krijg je relevante bezoekers die daadwerkelijk kunnen converteren.
  • Gebruikerservaring: is je website gebruiksvriendelijk? Dat is essentieel voor een goede conversie. De snelheid van je website is hierin een belangrijk onderdeel!

De kwaliteiten van Groeiweb

Je kunt niet overal de beste in zijn.
Daarom willen we vertellen waar we wél goed in zijn!

Webdesign

Klantgerichte website

Bereik meer (potentiële) klanten met een gebruiksvriendelijke en professionele website.

SEO

SEO

Verbeter jouw positie in Google en trek op die manier meer bezoekers naar je website.

Google Ads

Google Ads

Start met het adverteren in Google. Bereik jouw doelgroep gericht en efficiënt.

Conversie

Conversie

Maak van jouw website bezoekers échte klanten. Zorg dat men vindt wat ze zoeken.

Webwinkel

Webwinkel

Maximaliseer jouw online verkopen met jouw eigen webshop.

Branding

Branding

Laat bezoekers kennismaken met jouw unieke huisstijl. Straal uit waar je voor staat.